čtvrtek 7. února 2013

Jak budou chodit Pešci

Tak tady je konečně to rozlosování - omlouvám se za malé zpoždění, nepodařilo se mi včera večer výsledek napsat do blogu.

Jednotlivá Pešková kolečka označím velkými písmeny a číslicemi, v jakém pořadí bude Pešek kolovat.  Je to jen pracovní označení pro rychlejší domluvu a pro mou orientaci, protože musím nějak evidovat všechny údaje a zaslané fotografie. 

Pokud je za jménem pomlčka a číslo 1 nebo dvě, znamená to, že švadlenky pouštějí do světa Pešky dva. Musela jsem je tedy očíslovat, abych je odlišila.

Pešek A:
A1  Martik-1
A2  ANNabeLL-2
A3  mkaty
A4  Lada
A5  winnyfred
A6  Monika

Pešek B:
B1  lumiczek
B2  Tetuš
B3  MaBen
B4  Luci Maci (za Luci Maci šije Vave)
B5  Gizela
B6  Jarmila H

Pešek C:
C1  Dáša
C2  Jarmila B
C3  Dana
C4  Renata       
C5  ANNabeLL-1
C6  Matylda

Pešek D:
D1  Anuška
D2  Katche
D3  Zdenka
D4  Peggy
D5  Ivásek
D6  Verpa

Pešek E:
E1  Lilienka
E2  Mufka
E3  janaetz
E4  Kerachne
E5  Vave
E6  ri

Pešek F:
F1  Martik-2
F2  prclen
F3  rosse007
F4  Kony
F5  Ivana
F6  Sedmives

Nejpozději do 20. února ode mě dostanete adresu, na kterou budete posílat rozešitého Peška. Bude to vždy stejná adresa, protože každá švadlenka "stojí na místě", obíhají Pešci. Proto vám také přijde další pokračování Peška vždy ze stejné adresy, a to v pořadí podle čísel v jednotlivých Peškových kroužcích.  Jednička posílá dvojce, dvojka trojce .... a šestka posílá jedničce.

Dostala jsem dotaz, jak je to s focením a galerií. Takže: po ušití každého kola Peška každá švadlenka své dílo vyfotí a pošle mi obrázek, který bude tajný až do skončení hry. Po skončení hry ode mě každá švadlenka dostane sérii 6 obrázků, na kterých bude vidět, jak se její Pešek během hry proměňoval.

Galerie na rajčeti budou celkem dvě. V první galerii budou k vidění středové díly - srdce Pešků. Tuto galerii zpřístupním na začátku března, až budu mít od vás všechny fotky za první kolo. Na druhou galerii si budeme muset počkat do konce hry, tam budou k vidění všichni  hotoví Pešci až ve chvíli, kdy budou všichni u své majitelky.

A ještě jsem dostala dva dotazy na látky. 
První dotaz byl na to, jestli budeme šít z českých nebo amerických látek. Odpovídala jsem tazatelce, že u látek koupených v českém obchodě málokdy zjistíme přesný původ. Dovážejí se sem látky z Asie i ze západu a jen některé látky jsou vyrobené u nás. Takže bych spíš než na původ koukala na to, aby k sobě látky šly. Tedy je na každé švadlence, aby citem odhadla, jak se dá navázat na předchozí dílo, zejména aby nebyla našitá moc silná látka na příliš tenkou. Jinak by asi problém neměl být, pokud se dodrží pravidlo, že látky musí být vysrážené a nesmějí pouštět barvu.

Druhý dotaz byl na to, kolik látek se má poslat s Peškem do světa. Vycházím z úvahy, že každá budeme mít na konci hry jednoho Peška a že na ušití jednoho peška je potřeba určité množství látek. S tím všechny počítáme, že je do Peška investujeme. Takže není žádná povinnost posílat nějaké látky. Ale pokud chcete, aby v dalších kolech nějaké vaše látky použité byly, přibalte je ke středu a zapište to do deníčku. Například já se chystám přibalit kousek látek s tím, že je švadlenky mohou, ale nemusí použít. Prostě když se tam švadlence budou hodit, ať je tam dá, když ne, tak ať je pošle dál do dalšího kola - třeba se budou víc hodit později.

Snad jsem nezapomněla zodpovědět na něco důležitého. A pokud máte ještě nějaké dotazy k zadání či kolování pešků, ptejte se buď v komentářích nebo v mailu. Ráda všechny dotazy zodpovím.

Aktualizace 7.2. večer:
Velice se omlouvám Renatě, která mi bohužel nějak záhadně vypadla z evidence. Takže ji zařazuji dodatečně místo sebe do skupiny C, na pozici C4.




2 komentáře:

  1. jeje dnes jsem si přečetla veřejnou omluvu a jsem s toho na rozpacích,je mi líto,že jsem tě o místo připravila ... a nevím jestli jsem se jen neměla dívat s povzdálí "o)

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, nic se neděje. Ber to tak, že se znám, proto jsem si rezervovala dvě místa, abych měla jistotu, chichi. Však já si ten druhý středový blok budu šít jako Mystery, o nic nepřijdu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.