neděle 24. února 2013

První kolo finišuje

Začíná to být hodně napínavé, je to opravdu o prsa - vůbec si netroufnu tipnout, která skupina bude v 1. kole hotová jako první. Pro přehlednost přesunuji přehled o ušitých blocích sem.

A jak to tedy vypadá v neděli 24.2. večer? 

Skupina:
A - 5 středů (+ 1 střed = hotovo)
B - 5 středů (+ 1 střed = hotovo)
C5 středů (+ 1 střed = hotovo)
D 5 středů  (+ 1 střed = hotovo)
E - 3 středy (+ 3 středy = hotovo)
F 5 středů  (+ 1 střed = hotovo)

Pěti skupinám už chybí jen poslední srdce, to je skvělé! Jste šikulky.


Stav 25.2.

Skupina A je komplet hotová! Děvčata, jste skvělé hujerky a můžete posílat své Pešky dál.

Hned vzápětí jsem dostala poslední obrázek od béčka, skupina B je tedy hotová jako druhá. Děvčata, můžete také vyslat své Pešky na cestu.

A do třetice mi přišel další šestý blok. Skupina F už je taky komplet a může také posílat obálky.

V tuto chvíli už chybí pouhé 4 středy. Mám radost a už se těším, až budu moct otevřít galerii.


Stav 26.2.

Hned ráno jsem našla další obrázek, skupina E posílila o jeden střed.Takže v této chvíli jsou 3 skupiny kompletní a 3 skupinám chybí po jednom srdci Peška. 

Vzápětí přišel další obrázek, takže skupina D může vyslat své Pešky do světa.

V tuto chvíli (ráno) chybí už jen dva poslední bloky.


Důležité - problémy s focením! 

Mám hlášení, že sem tam je problém s pořízením fotky. V tomto případě je několik možností, jak to vyřešit, hlavně mi musíte napsat, že blok je hotov a problém je jen v chybějící fotce. 

Pokud nemáte možnost fotit foťákem, tak můžete:

a) vyfotit mobilem, stáhnout do svého PC a poslat mi tuto fotku. Lepší obrázek pak může udělat třeba následující švadlenka. Je dobré jí o to požádat v deníčku a poprosit, aby jednu fotku poslala vám a jednu mě, abych ji mohla vyměnit v galerii.

b) vyfotit mobilem a poslat obrázek jako mms mně na mobil, stáhnu to a uložím do PC. Kvalitnější fotku může udělat následující švadlenka - viz výše. Pokud vyfotí střed hned po doručení zásilky a pošle mi obrázek, ihned ho dám do galerie.

c) pokud nemáte mobil s foťákem, nahlaste mi jen hotový blok a poproste o fotku následující švadlenku, obrázek zařadím do galerie dodatečně.


Stav 27.2. - zpráva pro skupinu C a E

Mám zprávu, že oba poslední chybějící bloky jsou rozešité, budou dokončeny zítřka a poslány nejpozději v pátek. Tak si myslím, že i tyto skupiny mohou svůj blok poslat už teď, nemusíte čekat do pátku. 


27.2. večer. - skupina E je hotová kompletně, Pešci z éčka také mohou vyrazit na cestu.

28.2. - skupina C je také kompletní, můžete vyslat na cestu všechny Pešky.

Děkuji Vám, první kolo jste zvládly včas a na jedničku.

1 komentář:

  1. Tak já jsem dnes peška poslala. Doufám že dorazí v pořádku a už se moc těším až dorazí ten můj :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.