pondělí 25. března 2013

Poločas druhého kola - malá statistika

Milé švadlenky,


mrkla jsem dneska do kalendáře a uvědomila si, že jsme právě v poločase druhého kola. Tak jsem si řekla, že se trošku připomenu s šitím Loudavých Pešků.

Mám od vás už několik obrázků, a jak jsem dnes psala jedné z vás, jsem velice mile překvapená, jak skvěle se vypořádáváte s mým tak trochu záludným zadáním. Protože ušít krásně tak malý rámeček, to už vyžaduje pořádné přemýšlení, vtip, nápad a šikovnost. A to všechno vy máte, je to vidět na obrázcích, všechna srdce Pešků totiž zkrásněla.

Jaký je stav Pešků dne 25. března 2013? - aktualizace 6.4., aktualizace 11.4.

Skupina:
A - 2 bloky / 4 bloky + 1 blok
B - 2 bloky / 2 bloky 
C0 bloků / 2 bloky+ 1 blok
D - 3 bloky / 4 bloky
E - 1 blok   / 1 blok + 3 bloky
F   0 bloků / 1 blok + 3 bloky

Momentálně tedy patří čestný titul "Hujeři" déčku. Gratuluju, jste šikulky!

Přeju vám všem klidnou přípravu na Velikonoce a taky to, aby se konečně oteplilo, aby to byly skutečně svátky jara.

***
6. dubna 2013

Je něco málo přes týden do odeslání 2. kola a zatím mám pouhých 14 obrázků z 36!

Milé švadlenky, kde to vázne?  Honem ke strojům a šijte rámečky, ať mohu vyhlásit včas třetí kolo!

8. dubna 2013

Čestný titul "Hujer druhého kola" převzala skupina A s pěti hotovými bloky, těsně za ní je skupina D a skupina F, mají shodně po čtyřech hotových blocích.

Skupina B, C a E má zatím pouze dvou blocích! Děvčata, doufám, že se pochlapíte :o) a honem mi pošlete obrázky.

Když už jsme u těch obrázků - skrytá galerie se pomalu plní a je to opravdu parádní pokoukání na to, jak jste dokázaly ta krásná srdce nádherně orámovat. Jste šikulky.

11. dubna 2013

Hned ráno dorazil další krásný blok ze skupiny E. A večer mi přišel neméně krásný blok ze skupiny C. Celkově je ušito už 22 bloků.

Pevně věřím, že do pondělka budu mít všechny obrázky v galerii. :o) 

1 komentář:

  1. Všechny švadlenky moc zdravím.Tak už máme po Velikonocích a jaro nepřichází....už se nemůžu dočkat sluníčka!!!!
    Moc se těším na víkend.Pojedu se totiž podívat na výstavu patchworku do Prahy.To bude určitě rozveselení v tomto škaredém počasí...
    Také se už nemohu dočkat 3.kola Peška.Přeji všem švadlenkám dobré nápady a hodně příjemných šicích zážitků.
    Lada

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.