neděle 9. června 2013

Mám málo obrázků!

Milé švadlenky,

za týden se má posílat Pešek a já mám zatím jen 14 obrázků + 2 obrázky Mystery.

Jsou nějaké problémy při šití? Nebo máte problémy s vodou? Nebo kde jinde to vázne?

Jindy jsem touto dobou měla tak dvě třetiny obrázků, ale teď mám jen něco málo přes třetinu. A přitom jsem tak napnutá a zvědavá! :o)

Tak šup šup ke strojům, ať tou zvědavostí neprasknu. :o)

Přeju vám příjemný pracovní týden a ať se vám voda vyhne.

***
Stav Pešků 11. června 2013

A:   3 
B:   5
C:   2 
D:   4 
E:   2
F:   1 


Mystery:   2

Skupina B je téměř kompletní, skupina D je na tom také dost dobře. Ostatní se zatím trošinku loudají. :o)

Ale já věřím, že už pomalu došíváte a začínáte hledat foťáky. :o)


***
Stav Pešků 12. června 2013

A:   3 
B:   5
C:   2 
D:   4 
E:   3
F:   2 

Dnes mi přišly dva obrázky, takže jich mám celkem devatenáct (bez Mystery). Jsme tedy o fousek za polovinou. Doufám, že v nejbližších dnech přijdou všechny ostatní obrázky. 


***
Stav Pešků 13. června 2013

A:   3 
B:   6 - skupina B má hotovo a dostává čestný titul Hujeři 3. kola  :-)
C:   3 
D:   4 
E:   3
F:   2 

Hotových je 22 Pešků, všechny jsou kouzelné.

***
Stav Pešků 14. června 2013

A:   3 
B:   6 - skupina B má hotovo a dostává čestný titul Hujeři 3. kola  :-)
C:   4
D:   4 
E:   4
F:   3 

Hotových je 24 Pešků.

***
Stav Pešků 17. června 2013

A:   4 
B:   6 - skupina B má hotovo a dostává čestný titul Hujeři 3. kola  :-)
C:   4
D:   4 
E:   5 - poslední Pešek za skupiny bude poslán až za týden, švadlenka je na pracovní cestě
F:   4 

Hotových je 27 Pešků.

***
Stav Pešků 19. června 2013

A:   4  - jeden Pešek je skoro hotový (švadlenka byla v nemocnici), o dalším zatím nevím
B:   6 - hotovo, skupina B dostává čestný titul Hujeři 3. kola  :-)
C:   6 - hotovo, poslední blok bude poslán nejpozději do pátku (švadlenka byla v nemocnici)
D:   5 - poslední blok bude poslán do konce týdne, za zpoždění mohou povodně
E:   5 - poslední Pešek za skupiny bude poslán do 25. června, švadlenka je na pracovní cestě
F:   5 - o posledním bloku zatím nevím

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.